CALATORIA IN LUMEA DE DINCOLO


https://www.sanatatespirituala.ro/moartea-este-culoarul-prin-care-constiinta-cuantica-se-materializeaza-intr-un-alt-corp-pentru-o-noua-experienta/
images

Publicat de

EnaMK

Oamenii, in general, considera viata o lupta. Candva poate am gandit asemenea multor oameni insa, undeva in sufletul meu, entitatea care sunt imi transmitea un alt mesaj si anume, constientizarea a ceea ce sunt ! A trebuit sa treaca o lunga perioada de timp pentru a descoperi , pentru a ma redescoperi si a intelege total divers cum functioneaza totul in acest Univers. La inceput cand am creat acest blog, inca eram fie confuza, fie convinsa de anumite teorii. Am fost binecuvantata de Dumnezeu sa intalnesc oameni care au avut o contributie fundamentala in a-mi schimba perceptia si simtirea vis-avis de tot ce inseamna CREATIE.

Lasă un răspuns

